FANDOM

Ja

ōkina kemuri - youtuber, nagrywający m.in. serię Leopolda, Mortal Youtube, i inne filmy. Zgromadził na kanale 200+ subów. Ma własną grupę o nazwie Elita Big Smoke (E.B.S.)

Zainteresowania: Japonia, Meksyk, dziki zachód, wojna secesyjna, anime, 2 wojna światowa.

Talent: Szkicowanie, montowanie filmów, animacji poziomu łatwej-Średniej,

Użycza głos w filmach i przeróbkach, zna język śląski, angielski, trochę japońskiego, hiszpańskiego.

Założył kanał dzień po przegranej walce Popka z Pudzianem o nazwie Tony Montana z filmu scarface.

W sierpniu zmienił swój nick na big smoke z gry Grand theft auto San Andreans głównego antagonistę, dzisiaj ta postać jest memem znany z zamawiania zamówienia, gonienia z Carlem Johnosem pociągu gdzie byli vagosi, sceną z pierwszej misji.

W 4 tygodniu sierpnia wysłał film Stalone po operacji plastycznej. W ostatnim tygodniu odkrył kanał globogościa. Uczestniczył w dramach globa, w maju rozpoczął nagrywać, powodem był świeżo poznany przyjaciel z YT gdzie spytał się jakie filmy będzie robić. robił przeróbki takie jak big smoke troluje granny i ed edd and eddy series, potem zabrał się za serie Leopolda.

Dołączył do dramy gdzie Patryk Bromm zaczął atakować. Tam poznał wielu swoich sojuszników i widzów, gdzie i też oni mu pomogli w rozbudowie kanału, przez tą dramę niektórzy nazywali go mistrzem ciętej riposty.

Pod koniec maja dowiedział się o użytkowniku Jan Xiom dowiedział się więcej o nim i co zrobił wojowi_2000 na kanale Jajka. Postanowił pójść i napisać komentarz pod filmem xioma, ten odpisał z swojego konta geo65af, kemuri śmiał się z niego i zdziwił się jego zachowaniem i jego ortografii gdzie go ostatecznie zgasił. Minął dzień i w dniu fair play okina tworzył odcinek specjalny dla woja.

Założył discorda w lipcu 2018