Angry German Kid Wikia
Advertisement

DominTV - polski twórca wszelakiej maści parodii. Znany głównie ze swoich licznych filmów z Leopoldem. Na dzień 13 stycznia 2021 roku posiada na kanale 507 844 wyświetlenia oraz 1753 subskrybcje.

Chronologia twórczości

2014-2015

Pierwszy film na kanale (wówczas noszącym nazwę po prostu Dominik Nowik) pojawił się dnia 30 listopada 2014 roku. Był to próbny pokaz slajdów różnych krajobrazów, wykonany w programie Movie Maker. Była to główna seria na kanale aż do ostatniego odcinka wrzuconego 14 kwietnia 2015. W międzyczasie na kanale pojawiła się pierwsza parodia - "Parodia filmu o zwierzętach (IVONA)" [3 grudnia 2014]. Pokazy slajdów zmieniły formę na "śmieszne zdjęcia zwierząt".

29 czerwca 2015 roku ukazała się słynna "Piosenka o wakacjach" - niekwestionowany hit kanału. Do dziś jest filmem z największą ilością odsłon na kanale.

W lipcu ukazał się poradnik "Jak pobrać i zainstalować program Pivot Animator?", który również jest jednym z popularniejszych filmów na kanale.

29 lipca tego samego roku pojawiła się pierwsza parodia z Leopodem, a zarazem pierwszy odcinek najdłuższej serii na kanale - "Ciężkie życie Leopolda #1 Minecraft".

W sierpniu wyszła parodia trailera Fnaf'a 4. Rok zakończony został filmem "Świąteczne Krajobrazy 2".

2016-2017

Domin kontynuował serię "Ciężkie życie Leopolda". Powstało wiele parodii z udziałem Leopolda, jak i tych innych. Powstało pierwsze intro kanału. Ukazał się też pierwszy gameplay "World Of Tanks #1 Nowy tryb - Konwój". Wyszły kolejne hity kanału, takie jak "Leopold VS Dziecko z YT" [część 1, 2 i 3], "Leopold VS Wkurzające babki", "Ukrainian kid próbuje zainstalować pirackie GTA", "Leopold wyrzuca komputer przez okno", "Skrzypi wóz (karaoke)", "Rozmowa Leopolda z Ukrainiam Kid'em", "*KOSZMARY LEOPOLDA*", "Leopold VS Ronald", "UKRAIŃSKIE DZIECKO NEO GRA W MINECRAFTA", "Clash Of Clans parodia" (zdjęte w 2020r. przez YT), a także najpopularniejszy film z Leopoldem "Leopold VS Nauczyciel" [część 1, 2 i 3] i wiele więcej.

Domin podjął się wykonywania intr na zamówienie, które zamieszczał na kanale. Do dziś korzysta z nich wielu twórców (m.in. AdamKibol 1234].

Na kanale pojawiło się parę animacji z Pivota oraz Minecrafta.

Ukazała się słynna seria z gry CS:GO. Wówczas Domin oficjalnie ujawnił swój głos.

Na kanale wypuszczony został pierwszy film typu Q&A.

Pojawił się pierwszy i ostatni odcinek fabularnej serii Minecraft.

Wydane zostały specjale na 50, 100 oraz 500 subskrybcji.

Gdzieś w tym okresie Dominik zmienił nazwę kanału na "DominTV".

2018-2019

Ukazały się gameplay'e z Hearts Of Iron IV, Wiedźmina 3 i Minecrafta, a także kolejne przeróbki z Leopoldem.

7 marca 2018 Domin ogłosił zapowiedź krótkometrażowego filmu "Pasztefiks". Niestety, film nigdy ostatecznie nie ujrzał światła dziennego i do dziś nie wiadomo co stało się z tym projektem.

23 marca 2018 ukazał się popularny remix z serialu Świat Według Kiepskich.

24 marca 2018 Domin ogłosił upadłość kanału i stwierdził, że kończy z Youtubem, przynajmniej na jakiś czas. Było to spowodowane głównie spadkiem zasięgów oraz brakiem czasu na nagrywanie. Ostatecznie, przez namowy zrozpaczonych widzów, postanowił nie zamykać twórczości i 3 dni później wrzucił oficjalne intro kanału. W dodatku zmienił program do montowania [wszystkie swoje poprzednie filmy tworzył w Movie Makerze, ewentualnie edytorze YT]. Ten moment nazwać można kamieniem milowym kanału. Jakość materiałów znacząco wzrosła. Pojawiło się wiele ciekawych parodii, pierwsze kompilacje memów, a nawet mapping. W sierpniu Domin wydał popularną piosenkę-parodię "Numa Numa - Russian Version". Filmy z Leopoldem pojawiały się już raczej sporadycznie. Powstał pierwszy vlog, a zarazem pierwszy odcinek serii Q&A, której odcinki od tamtego czasu wypuszczane są co roku w podobnej formie.

Domin wziął udział w dramie Globogość vs Patryk Bromm, w której stanął po stronie Globogościa. Nagrał o tym 2 filmy. Następnie, podobnie jak wielu innych twórców, opowiedział się przeciwko Janowi Xiomowi - youtubowemu trollowi - przez którego Woj2000 stracił filmy. Ostatecznie bój zakończył się zwycięstwem Teamu ANTY-XIOM.

15 października 2018 ukazał się film specjalny na 1000 subskrybcji.

2019 przyniósł gameplaye z Mount&Blade: Warband, Wota i ponownie Minecrafta. Pojawił się prima aprilisowy 6 odcinek Przykładowych Krajobrazów. W maju powstały dwa filmy z Pawłem Jumperem, które przyniosły chwilowo ogromne zasięgi. We wrześniu wydany został kolejny film z serii Q&A, w którym Domin "ujawnił" twarz (tylko część). 31 grudnia wrzucił podsumowanie roku.

2020

Kanał zmienił drogę rozwoju. Pierwszy film "NAJLEPSZY POJAZD W WOT" zapowiedział skupienie się na grze World Of Tanks. Jakiś czas później pojawiła się "wiadomość dla hejterów", a pod koniec marca kolejny film z wota "Typ rzuca na mnie klątwę koronawirusa". Pierwsze 3 filmy przyniosły raczej małe zasięgi. Przełom zaczął się od filmu "Historia z Kamilem Steinbachem", czyli świetnej parodii z udziałem starej gwiazdy internetu.

7 kwietnia 2020 ukazał się film CEDECEE - czyli negocjacje z dowódcą STARSÓW (PEŁNE NAGRANIE), który rozniósł się viralowo i okazał się kolejnym kamieniem milowym dla kanału. Jest to jedyne dostępne na YT nagranie pełnej rozmowy z anonimowym dyplomatą klanu BLUE STARS - bohaterem słynnej serii HADES u Skifbacy. Jest to najczęściej oglądany a zarazem najlepiej oceniany film na kanale DominTV [na chwilę obecną 34 tys wyświetleń i ponad 1700 łapek w górę w stosunku do zaledwie 24 w dół]. Produkcja przyciągnęła wielu nowych widzów, a kanał wszedł na wyższy poziom.

15 maja 2020 Domin wydał swoją brzydką16. Nominował m.in. polskiego youtubera NewMulti2k. Wywiązała się z tego "drama", gdyż Multi, jak i jego moderacja, próbowali za wszelką cenę zatuszować sprawę nominacji. Wszelkie komentarze były albo ignorowane, albo usuwane. Natomiast kiedy został nominowany przez znajomego twórcę, nagrał piosenkę i skłamał mówiąc, że nie otrzymał wcześniej żadnej nominacji.

W wakacje na kanale pojawił się film typu deepfake "Leopold śpiewa Dame Da Ne", który miał być zakończeniem historii Leopolda na kanale DominTV. Później przyszedł czas na kolejny odcinek Q&A, na którym Domin naznaczył swoje symbole rozpoznawcze.

Następnie wyszły dwa udane parodiowo-gameplayowe filmy z wota (podobno na cześć filmu "POCIĄGI PANCERNE W WOT" firma Wargaming umieściła później w grze specjalne maskowanie dla czołgu o tej samej nazwie).

31 grudnia 2020 Domin wrzucił 24-minutowy film/podcast podsumowujący cały rok - 2020 - NAJLEPSZY rok w dziejach. Zawiera on poglądy autora na system edukacji oraz obecnie panującą sytuację pandemiczną. Jest to jeden z najdłuższych, najbardziej kontrowersyjnych, a przez niektórych uznawany nawet za najlepszy film na kanale DominTV.

Symbole rozpoznawcze

Główne symbole rozpoznawcze tego twórcy to: góralski kapelusz z piórem, maska i okulary przeciwsłoneczne. Czasem również ciupaga i kożuch.

Advertisement