Angry German Kid Wikia
Advertisement

Doxel - polski parodysta. Na dzień 22 Marca 2021 posiada 235 418 ogólnych wyświetleń, oraz 860 subskrybentów.

Historia

2019

Kanał Doxela założony został 20 Lipca 2019 roku. Jego debiutancką serią była "Świnka Marek", seria przeróbek Świnki Peppy, w której główna bohaterka stale cytuje Lorda Kruszwila. Niedługo potem, 6 Sierpnia 2019, Doxel zadebiutował, jako Leopoldzista. Mianowicie tego dnia wrzucił pierwszy odcinek swojej serii o Leopoldzie - Życie Leopolda. Przez następne kilka miesięcy wrzucał na swój kanał jedynie te dwie serie. Później, od 21 Października 2019, na kanał swój zaczął wrzucać też odcinki Blok Ekipy.

2020

Wraz z nadejściem kolejnego roku, Doxel urozmaicił swój kanał. Wrzucił parę zupełnie nowych przeróbek, takich jak: Stachu Jones vs Karol Okrasa, Fortnite vs. Minecraft, Chujonka, czy Przeróbka Boba Budowniczego. W lipcu 2020 roku, świętował rocznicę swojego kanału. 11 października, wrzucił na swój kanał jak na razie swoją najnowszą produkcję dotyczącą Leopolda: Leopold i Pechowy Dzień.

2021

Jak na razie nie ma za dużo do powiedzenia na temat historii Doxela w 2021, gdyż w tym roku, do tej pory wrzucił tylko jeden film. Jako że zrobił to 23 Stycznia, można powiedzieć, że raczej zrobił sobie przerwę.

Serie parodii

  • Życie Leopolda
Advertisement