Angry German Kid Wikia
Advertisement

Leopold Series - fabularyzowana seria parodii Leopolda, tworzona przez Globogościa od 2017 roku. W 2019 Globogość oficjalnie zakończył serię.

Bohaterowie

  • Leopold Slikk - główny bohater serii.
  • Ronald Cristin - przyjaciel Leopolda.
  • Jake Randolf - drugi przyjaciel Leopolda.
  • Leonard Slikk - młodszy brat Leopolda, ma problemy z pierdzeniem i podkochuje się we własnej siostrze.
  • Laura Slikk - młodsza siostra Leopolda, ma problemy z agresją i bardzo piskliwy głos.
  • Harold Slikk - ojciec Leopolda i jego rodzeństwa. Jest fanatykiem MLP, oraz dość często wyżywa się na Leopoldzie.
  • Linda Slikk - matka Leopolda, jest niemową.
  • Rumpel Brodie - Irlandczyk, przyjaciel Leopolda i Ronalda, jest zleceniodawcą zadań typu "jedź i zabij"
  • Brian Brodie - brat Rumpla
  • Luis Evans - mudżyn, dobry przyjaciel i opiekun osieroconej Natalki
  • Natalka - mała dziewczynka, jej rodzice zostali zabici przez pedofilów
  • Collin Makdej - drugi opiekun Natalki, lubi taczyć kalinkę
  • Dr Kades - szalony doktorek nienawidzący każdego z imieniem Kamil
  • Globogość Polska - Twórca Leopolda, pojawia się w formie Globoxa z bluzą
  • Adolf Hitler - Arcywróg Leopolda
  • Joseph Goebbels - Prawa Ręka Hitlera
  • Hans Krebs - Członek załogi Hitlera, jego ulubionym zwierzęciem jest ryba
  • Alfred Jodl - Członek załogi Hitlera, jest łysy
  • Martin Sharfameta - Dyrektor szkoły, do której chodzi Leopold
  • Henryk Slikk - Dziadek Leopolda, były żołnierz, przebiera się za różne postacie z gier i seriali.
  • Helbrida Slikk - Babcia Leopolda
  • Sasza Rozumovyy - Wróg Leopolda, pochodzi z Ukrainy
  • Sandra Rozumovya - Matka Saszy
  • Mike - Zbir Saszy, założyciel gangu Blue Birds
  • Kuba Dolny - Zbir Saszy
  • Maks Foks - Kumpel Kuby
  • Ksiądz Bond - Sojusznik Leopolda, uczy religii w jego szkole
  • Nikola - Wybitna Wynalazczyni, leci na nią Globogość
  • Ratko Mladić - Rosysjki handlarz broni palnej
  • Radovan Karadzic - Serbski Polityk, zwolennik Rosji
  • Arczi - Kot Rumpla, wygląda jak słynny polski Leopoldzista
  • BOSS AKP - Naczelnik AKP (AKP - Agenci Korei Północnej)

Odcinki

numer tytuł data premiery fabuła
Sezon 1
1 Odcinek 1 - Leopold pracuje w McDonald's 2017 Leopold potrzebuje pieniędzy na zakup nowych ubrań. W tym celu zatrudnia się jako kasjer w lokalnej restauracji McDonald's.
2 Odcinek 2 - Leopold vs Ratko Mladić 2017 Po zwolnieniu z McDonald's, Leopold kontynuuje poszukiwania nowej stałej pracy. Ronald poleca mu swojego znajomego zleceniodawcę: Rumpla Brodiego.
3 Odcinek 3 - Leopold idzie do szkoły. 2017 Leopold przeżywa swój pierwszy (i niezbyt miły) dzień w szkole.
4 Odcinek 4 - Leopold i fatalny dzień 2017 Leopold próbuje rozwiązać problem, jakim jest utrata klawisza Escape
5 Odcinek 5 - Leopold vs Radovan Karadzic 2017 Leopold ogląda w telewizji śmiesznych Rosjan, gdy nagle kanał zostaje zablokowany przez fanatyka Rosji, Radovana Karadzica. Slikk decyduje się go załatwić.
6 Odcinek 6 - Leopold odzyskuje ESC 2017 Pod osłoną nocy, Leopold wykrada Haroldowi swój klawisz Escape.
7 Odcinek 7 - Leopold i szkolna wywiadówka 2017 Leopold celebruje odzyskanie klawisza Escape. Niestety, przypomina mu się, że dziś jest szkolna wywiadówka.
8 Odcinek 8 - Leopold i zadanie specjalne od Rumpla 2017 Rumpel oferuje Leopoldowi lepiej płatne, ale trudniejsze do wykonania niż zwykle, zadanie specjalne.
9 Odcinek 9 - Leopold idzie do więzienia 2017 Leopold trafia do pierdla za zaśmiecanie miasta.
10 Odcinek 10 - Leopold i Agenci Korei Północnej 2017 Leopold zostaje porwany przez AKP.
11 Odcinek 11 - Leopold odzyskuje swoją wypłatę 2017 Leopold idzie do baru z Ronaldem, Rumplem, i Brianem, aby wpieprzyć motocyklistom, którzy ukradli jego wypłatę.
12 Odcinek 12 - Leopold i burza 2017 Leopold gra w Saints Row: The Third, gdy nagle miasto nawiedza burza.
13 Odcinek 13 - Leopold jedzie do babci 2017 Harold wysyła Leopolda do swojej matki, Helbridy.
14 Odcinek 14 - Leopold vs Saszka 2017 Leopold kłóci się w internecie, z ukraińskim dzieciakem - Saszką. Obaj decydują się pobić w prawdziwym życiu.
15 Odcinek 15 - Leopold jedzie rollercoasterem 2017 Harold rzuca Leopoldowi wyzwanie polegające na przetrwaniu przejażdżki na rollercoasterze.
16 Odcinek 16 - Leopold i nowa konsola 2017 Harold kupuje XBOXa 360.
17 Odcinek 17 - Leopold i powrót Saszy 2017 Sasza zbiera swoich zbirów, i wyzywa Leopolda na rewanż. Jest to pierwszy odcinek, w którym można wybrać zakończenie.
18 Odcinek 18 - Leopold i nawiedzony dom 2017 W mieście zaczynają krążyć plotki o tym, że Ratko Mladić zmartwychwstał jako zombie. Leopold razem ze swoimi przyjaciółmi jadą do domu handlarza bronią, aby dowiedzieć się, czy to prawda.
19 Odcinek 19 - Leopold gra w Raymana 2017 Leopold próbuje przejść ostatni poziom w Rayman Origins
20 Odcinek 20 Leopold spotyka Globogościa Polskę 2017 kończą się wakacje, Leopold idzie do Biedronki kupić zeszyty, nagle spotyka Globogościa Polskę, który zleca mu ważną misję (Odcinek nie jest dostępny, zachowała się jedynie miniaturka w odcinku 23 pt: ,,Leopold Series odc.23 - Leopold zostaje Youtuberem")
21 Odcinek 21 - Leopold po złej stronie torów 2017 Rumpel każe Leopoldowi wykonać zlecenie, będace misją z Grand Theft Auto: San Andreas.
22 Odcinek 22 - Leopold detonuje szkołę 2017 Wkurzony najnowszymi wydarzeniami w szkole, Leopold decyduje się podłożyć w niej bombę.
23 Odcinek 23 - Leopold zostaje Youtuberem 2017 Leopold zakłada kanał na YouTube.
24 Odcinek 24 - Leopold i zemsta matki Saszy 2017 Sandra Rozumovya chce zemścić się na Leopoldzie, za zabicie Saszy. Odcinek ten jest kompatybilny z alternatywnym zakończeniem odcinka 17.
25 Odcinek 25 - Leopold vs Papa Adolf 2017 Leopold wrzuca na swój kanał parodię o Adolfie Hitlerze. Gdy Fuhrer ją odnajduje, decyduje się dać Slikkowi nauczkę.
26 Odcinek 26 - Leopold gra w Milionerów 2017 Zachęcony filmem Karolka, Leopold gra we flashową wersję Milionerów.
27 Odcinek 27 - Leopold zamawia prostytutkę 2017 Leopold i Ronald Z CZYSTEJ CIEKAWOŚCI zamawiają prostytutkę.
28 Odcinek 28 - Leopold i inwazja piesełów 2017 Leopold zostaje porwany przez inteligentną rasę kosmicznych psów.
29 Odcinek 29 - Leopold i dziewczyna 2017 Do klasy Leopolda dochodzi nowa uczennica. Leopold decyduje się z nią zaprzyjaźnić.
30 Odcinek 30 - ODCINEK SPECJALNY - Leopold i Arczi008tv 2017 Arczi, kot Rumpla, zostaje porwany przez ducha Arcziego008tv, który potrzebuje jego ciała do powrotu na YouTube. Leopold, Rumpel, Louis, i Ronald idą do domu, w którym przetrzymywany jest zwierzak, aby go uwolnić.
31 Odcinek 31 - Leopold i Natalka 2017 Wracając do swojego domu, Louis znajduje samotną dziewczynkę, Natalkę. Leopold decyduje się pomóc mu znaleźć jej rodziców.
32 Odcinek 32 - Leopold i Wagary 2017 Aby uniknąć kartkówki z geografii, Leopold próbuje pójść na wagary. Z niewiadomych przyczyn, szkoła ma jednak jakiś szósty zmysł, i za każdym razem, gdy Leopold wychodzi ze szkoły, informuje o tym Harolda.
33 Odcinek 33 - Leopold ogląda My Little Pony 2017 Harold otrzymuje od Dyrektora Sharfamety, płytę z sekretnym odcinkiem MLP. Następnie rzuca Leopoldowi wyzwanie, polegające na jego obejrzeniu.
34 Odcinek 34 - HALOWEENOWY ODCINEK - Leopold i duch Saszki 2017 Leopold dowiaduje się od swoich przyjaciół, że w jego domu straszy duch Saszki.
35 Odcinek 35 - Leopold dostaje nowy telefon 2017 Z okazji dobrych ocen, Harold kupuje Leopoldowi smartphone Samsung Galaxy Note 7.
36 Odcinek 36 - Leopold vs Dzieci Neo 2017 Szkołę Leopolda nawiedzają Dzieci Neo
37 Odcinek 37 - Leopold gra w MINECRAFT 2017 Zachęcony starymi filmami na YouTube, Leopold decyduje zagrać w (spiraconego) Minecrafta
38 Odcinek 38 - Leopold i powódź 2017 Do Leopolda, w odwiedziny przyjeżdża jego dziadek: Henryk. Na terenie miasta akurat panuje wielka ulewa...
39 Odcinek 39 - Leopold i chłopak siostry 2017 Laura chwali się rodzinie swoim nowym chłopakiem. Leopold ma co do niego złe przeczucia.
40 Odcinek 40 - Leopold i jego przeszłość 2017 Leopold opowiada telewizji TVG 69, o swojej przeszłości.
41 Odcinek 41 - Urodziny Leopolda 5 Grudnia 2017 Leopold obchodzi urodziny w Minecraftowym Saloonie.
42 Odcinek 42 - Leopold idzie do kina 13 Grudnia 2017 Leopold i Ronald organizują szkolną wycieczkę do kina.
43 Odcinek 43 - Sylwester Leopolda 31 Grudnia 2017 Rodzina Leopolda obchodzi sylwestra.
44 Odcinek 44 - Leopold robi imprezę 8 Styczeń 2018 Leopold wykorzystuje fakt, że jego rodziny nie ma w domu, i organizuje domówkę.
45 Odcinek 45 - Leopold idzie do wojska 14 Styczeń 2018 Po ucieczce ze szpitala, Leopold przypadkowo trafia do obozu wojskowego, dowodzonego przez Żołnierza z TF2.
46 Odcinek 46 - Leopold pisze sprawdzian historii 14 Styczeń 2018 Leopold pisze test z historii, a konkretnie ze średniowiecza
47 Odcinek 47 - Leopold gra w The Walking Dead 17 Styczeń 2018 Leopold gra w The Walking Dead. Czy da radę ją ukończyć, bez dostawania załamania nerwowego?
48 Odcinek 48 (brak danych) 2018 (Odcinek nie jest dostępny)
49 Odcinek 49 - Leopold i przestrzeń Omida 29 Stycznia 2018 Leopold, Leonard, i Harold trafiają do świata zamieszkanego przez Omidy.
50 Odcinek 50 - Leopold i Sąd Ostateczny! 3 Luty 2018 Leopold idzie rozprawić się z zabójcami swojej matki. Pomaga mu w tym Louis.

Sezon 2

51 Odcinek 51 - Leopold dostaje chomika. 9 Luty 2018 W tym odcinku jest zbyt dużo wątków, aby streścić go w kilku zdaniach. Warto jedynie wspomnieć, że tutaj po raz pierwszy Leopold spotyka detektywa Hughstone.
52 Odcinek 52 - Leopold i Walentynki 11 Luty 2018 Starszy Leopold, opowiada o tym, jak w walentynki został wyrolowany przez Lenę Slut.
53 Odcinek 53 - Leopold i problemy z kompem 17 Luty 2018 Komputer Leopolda bluescreenuje przy każdym odpalnym programie. Slikk rozpoczyna poszukiwania dobrego PC Mechanika.
54 Odcinek 54 - Leopold idzie do piekła 23 Luty 2018 Podczas próby naprawy swojego komputera, Leopold zostaje porażony prądem, uszkadza sobie czaszkę, umiera, i trafia do piekła.
55 Odcinek 55 - Leopold i szkolna wycieczka 28 Luty 2018 Klasa Leopolda jedzie na szkolną wycieczkę do Warszawy. W czym tkwi problem? Cóż, w Warszawie mieszka Vlogerka, na której punkcie Ronald ma niezdrową obsesję.
56 Odcinek 56 - Leopold i Odwiedziny u dziadka 6 Marca 2018 Rodzina Leopolda jedzie do domu Henryka.
57 Odcinek 57 - Leopold i zakupy 10 Marca 2018 Psycholog zaleca Leopoldowi spędzanie czasu z Ronaldem, aby ten zapomniał o ukochanej Vlogerce. Dominikanin prosi Slikka o pomoc w zrobieniu nietypowych zakupów.
58 Odcinek 58 - Leopold ratuje Ronalda 16 Marca 2018 Po pobiciu meksykanina, Ronald został zamknięty w Psychiatryku, gdyż lekarze są pewni, że postradał zmysły. Leopold tworzy plan uwolnienia przyjaciela.
59 Odcinek 59 - Leopold i robota dla detektywa. 21 Marca 2018 Detektyw Hughstone zleca Leopoldowi zamordowanie Magdaleny Hankowskiej, w lokalnej operze. W tym odcinku można wybrać zakończenie.
60 Odcinek 60 - Leopold i powrót Leny Slut. 26 Marca 2018 Lena Slut powraca i tym razem okrada Ronalda. Leopold i Jake próbują poznać jej motywy.
61 Odcinek 61 - Leopold gra w CS GO 3 Kwietnia 2018 Zachęcony przez Ronalda Leopold pobiera Counter Strike: Global Offensive.
62 Odcinek 62 - Leopold i nowa nauczycielka 11 Kwietnia 2018 Do szkoły Leopolda przychodzi nowa nauczycielka biologii.
63 Odcinek 63 - Leopold pracuje w ochronie 17 Kwietnia 2018 Ronald skarży się Leopoldowi, że ktoś kradnie szkolne Playboye. Oferuje mu 500zł, w zamian za obserwowanie kamer w nocy i wskazanie sprawcy. Slikk przyjmuje ofertę.
64 Odcinek 64 - Leopold i powrót Evil Omida 24 Kwietnia 2018 Rumpel przypadkowo przywołuje do naszego świata, złego przywócę Omidów.
65 Odcinek 65 - Leopold i tornado fidget spinnerów 29 Kwietnia 2018 Ronald kolekcjonuje Fidget Spinnery. Niestety, dowiaduje się, że nie są już na topie. Jednakże, kiedy próbuje je wyrzucić na pustyni, zmieniają się one w połączenie tornada i portalu międzywymiarowego.
66 Odcinek 66 - Leopold zdrapuje zdrapki 8 Maja 2018 Ksiądz Bond daje Leopoldowi i Ronaldowi pieniądze w ramach podziękowań. Slikk decyduje się wydać je na zdrapki.
68 Odcinek 68 - Leopold dostaje psa 28 Maja 2018 Leopold dostaje pieseła
69 Odcinek 69 - Leopold i zlecenie od detektywa 2 9 Czerwca 2018 Leopold dostaje kolejne zlecienie od detektywa Hughstone. Tym razem ma zchwytać mechanika, pracującego dla Gangu Rigners. To kolejny odcinek, w którym można wybrać zakończenie.
70 Odcinek 70 - Leopold i reaktywacja kanału 27 Czerwca 2018 Leopold otwiera swój nowy kanał na YouTube. Ma jednak problemy ze znalezieniem pomysłu na content.
71 Odcinek 71 - Leopold w ruskim więzieniu cz. 1/5 2 Lipca 2018 Leopold, jego przyjaciele, i rodzina, zostają przewiezieni do więzienia należącego do Rosyjskiej Mafii.
72 Odcinek 72 - Leopold w ruskim więzieniu cz. 2/5 11 Lipca 2018 Leopold i Ronald czynią pierwszy krok, ku ucieczce z więzienia.
73 Odcinek 73 - Leopold w ruskim więzieniu cz. 3/5 28 Lipca 2018 Leopold i Ronald opiekują się mężczyzną z udarem, Alojzym. Ten obiecuje im pomóc w ucieczce.
74 Odcinek 74 - Leopold w ruskim więzieniu cz. 4/5 3 Sierpnia 2018 Kolejny dzień w ruskim więzieniu. Nie dzieje się tu nic unikalnego, poza tym, że Natalka dowiaduje się, że Louis umarł.
75 Odcinek 75 - Leopold w ruskim więzieniu cz. 5/5 21 Sierpnia 2018 Plan ucieczki zostaje zainicjowany.
76 Odcinek 76 - Leopold gra w Team Fortress 2 27 Sierpnia 2018 Po utracie domu, rodzina Slikk wprowadza się do swojego starego mieszkania.
77 Odcinek 77 - Leopold pracuje w biurze 25 Września 2018 Harold oferuje Leopoldowi kontrolę nad swoim rodzeństem, pod warunkiem, że ten pójdzie za niego tego dnia do pracy.
78 Odcinek 78 - Leopold streamuje 27 Października 2018 Leopold decyduje się zyskać popularność w internecie, kręcąc patostreamy.

Koniec

Advertisement