Angry German Kid Wikia
Advertisement

Leopold Series - fabularyzowana seria parodii Leopolda, tworzona przez Globogościa od 2017 roku. W 2019 Globogość oficjalnie zakończył serię.

Bohaterowie

  • Leopold Slikk - główny bohater serii.
  • Ronald Cristin - przyjaciel Leopolda.
  • Jake Randolf - drugi przyjaciel Leopolda.
  • Leonard Slikk - młodszy brat Leopolda, ma problemy z pierdzeniem i podkochuje się we własnej siostrze.
  • Laura Slikk - młodsza siostra Leopolda, ma problemy z agresją i bardzo piskliwy głos.
  • Harold Slikk - ojciec Leopolda i jego rodzeństwa. Jest fanatykiem MLP, oraz dość często wyżywa się na Leopoldzie.
  • Linda Slikk - matka Leopolda, jest niemową.
  • Rumpel Brodie - Irlandczyk, przyjaciel Leopolda i Ronalda, jest zleceniodawcą zadań typu "jedź i zabij"
  • Brian Brodie - brat Rumpla
  • Luis Evans - mudżyn, dobry przyjaciel i opiekun osieroconej Natalki
  • Natalka - mała dziewczynka, jej rodzice zostali zabici przez pedofilów
  • Collin Makdej - drugi opiekun Natalki, lubi taczyć kalinkę
  • Dr Kades - szalony doktorek nienawidzący każdego z imieniem Kamil
  • Globogość Polska - Twórca Leopolda, pojawia się w formie Globoxa z bluzą
  • Adolf Hitler - Arcywróg Leopolda
  • Joseph Goebbels - Prawa Ręka Hitlera
  • Hans Krebs - Członek załogi Hitlera, jego ulubionym zwierzęciem jest ryba
  • Alfred Jodl - Członek załogi Hitlera, jest łysy
  • Martin Sharfameta - Dyrektor szkoły, do której chodzi Leopold
  • Henryk Slikk - Dziadek Leopolda, były żołnierz, przebiera się za różne postacie z gier i seriali.
  • Helbrida Slikk - Babcia Leopolda
  • Sasza Rozumovyy - Wróg Leopolda, pochodzi z Ukrainy
  • Sandra Rozumovya - Matka Saszy
  • Mike - Zbir Saszy, założyciel gangu Blue Birds
  • Kuba Dolny - Zbir Saszy
  • Maks Foks - Kumpel Kuby
  • Ksiądz Bond - Sojusznik Leopolda, uczy religii w jego szkole
  • Nikola - Wybitna Wynalazczyni, leci na nią Globogość
  • Ratko Mladić - Rosysjki handlarz broni palnej
  • Radovan Karadzic - Serbski Polityk, zwolennik Rosji
  • Arczi - Kot Rumpla, wygląda jak słynny polski Leopoldzista
  • BOSS AKP - Naczelnik AKP (AKP - Agenci Korei Północnej)

Odcinki

numer tytuł data premiery fabuła
Sezon 1
1 Odcinek 1 - Leopold pracuje w McDonald's 2017 Leopold potrzebuje pieniędzy na zakup nowych ubrań. W tym celu zatrudnia się jako kasjer w lokalnej restauracji McDonald's.
2 Odcinek 2 - Leopold vs Ratko Mladić 2017 Po zwolnieniu z McDonald's, Leopold kontynuuje poszukiwania nowej stałej pracy. Ronald poleca mu swojego znajomego zleceniodawcę: Rumpla Brodiego.
3 Odcinek 3 - Leopold idzie do szkoły. 2017 Leopold przeżywa swój pierwszy (i niezbyt miły) dzień w szkole.
4 Odcinek 4 - Leopold i fatalny dzień 2017 Leopold próbuje rozwiązać problem, jakim jest utrata klawisza Escape
5 Odcinek 5 - Leopold vs Radovan Karadzic 2017 Leopold ogląda w telewizji śmiesznych Rosjan, gdy nagle kanał zostaje zablokowany przez fanatyka Rosji, Radovana Karadzica. Slikk decyduje się go załatwić.
6 Odcinek 6 - Leopold odzyskuje ESC 2017 Pod osłoną nocy, Leopold wykrada Haroldowi swój klawisz Escape.
7 Odcinek 7 - Leopold i szkolna wywiadówka 2017 Leopold celebruje odzyskanie klawisza Escape. Niestety, przypomina mu się, że dziś jest szkolna wywiadówka.
8 Odcinek 8 - Leopold i zadanie specjalne od Rumpla 2017 Rumpel oferuje Leopoldowi lepiej płatne, ale trudniejsze do wykonania niż zwykle, zadanie specjalne.
9 Odcinek 9 - Leopold idzie do więzienia 2017 Leopold trafia do pierdla za zaśmiecanie miasta.
10 Odcinek 10 - Leopold i Agenci Korei Północnej 2017 Leopold zostaje porwany przez AKP.
11 Odcinek 11 - Leopold odzyskuje swoją wypłatę 2017 Leopold idzie do baru z Ronaldem, Rumplem, i Brianem, aby wpieprzyć motocyklistom, którzy ukradli jego wypłatę.
12 Odcinek 12 - Leopold i burza 2017 Leopold gra w Saints Row: The Third, gdy nagle miasto nawiedza burza.
13 Odcinek 13 - Leopold jedzie do babci 2017 Harold wysyła Leopolda do swojej matki, Helbridy.
14 Odcinek 14 - Leopold vs Saszka 2017 Leopold kłóci się w internecie, z ukraińskim dzieciakem - Saszką. Obaj decydują się pobić w prawdziwym życiu.
15 Odcinek 15 - Leopold jedzie rollercoasterem 2017 Harold rzuca Leopoldowi wyzwanie polegające na przetrwaniu przejażdżki na rollercoasterze.
16 Odcinek 16 - Leopold i nowa konsola 2017 Harold kupuje XBOXa 360.
17 Odcinek 17 - Leopold i powrót Saszy 2017 Sasza zbiera swoich zbirów, i wyzywa Leopolda na rewanż. Jest to pierwszy odcinek, w którym można wybrać zakończenie.
18 Odcinek 18 - Leopold i nawiedzony dom 2017 W mieście zaczynają krążyć plotki o tym, że Ratko Mladić zmartwychwstał jako zombie. Leopold razem ze swoimi przyjaciółmi jadą do domu handlarza bronią, aby dowiedzieć się, czy to prawda.
19 Odcinek 19 - Leopold gra w Raymana 2017 Leopold próbuje przejść ostatni poziom w Rayman Origins
20 Odcinek 20 (brak danych) 2017 (Odcinek nie jest dostępny)
21 Odcinek 21 - Leopold po złej stronie torów 2017 Rumpel każe Leopoldowi wykonać zlecenie, będace misją z Grand Theft Auto: San Andreas.
22 Odcinek 22 - Leopold detonuje szkołę 2017 Wkurzony najnowszymi wydarzeniami w szkole, Leopold decyduje się podłożyć w niej bombę.
23 Odcinek 23 - Leopold zostaje Youtuberem 2017 Leopold zakłada kanał na YouTube.
24 Odcinek 24 - Leopold i zemsta matki Saszy 2017 Sandra Rozumovya chce zemścić się na Leopoldzie, za zabicie Saszy. Odcinek ten jest kompatybilny z alternatywnym zakończeniem odcinka 17.
25 Odcinek 25 - Leopold vs Papa Adolf 2017 Leopold wrzuca na swój kanał parodię o Adolfie Hitlerze. Gdy Fuhrer ją odnajduje, decyduje się dać Slikkowi nauczkę.
26 Odcinek 26 - Leopold gra w Milionerów 2017 Zachęcony filmem Karolka, Leopold gra we flashową wersję Milionerów.
27 Odcinek 27 - Leopold zamawia prostytutkę 2017 Leopold i Ronald Z CZYSTEJ CIEKAWOŚCI zamawiają prostytutkę.
28 Odcinek 28 - Leopold i inwazja piesełów 2017 Leopold zostaje porwany przez inteligentną rasę kosmicznych psów.
29 Odcinek 29 - Leopold i dziewczyna 2017 Do klasy Leopolda dochodzi nowa uczennica. Leopold decyduje się z nią zaprzyjaźnić.
30 Odcinek 30 - ODCINEK SPECJALNY - Leopold i Arczi008tv 2017 Arczi, kot Rumpla, zostaje porwany przez ducha Arcziego008tv, który potrzebuje jego ciała do powrotu na YouTube. Leopold, Rumpel, Louis, i Ronald idą do domu, w którym przetrzymywany jest zwierzak, aby go uwolnić.
31 Odcinek 31 - Leopold i Natalka 2017 Wracając do swojego domu, Louis znajduje samotną dziewczynkę, Natalkę. Leopold decyduje się pomóc mu znaleźć jej rodziców.
32 Odcinek 32 - Leopold i Wagary 2017 Aby uniknąć kartkówki z geografii, Leopold próbuje pójść na wagary. Z niewiadomych przyczyn, szkoła ma jednak jakiś szósty zmysł, i za każdym razem, gdy Leopold wychodzi ze szkoły, informuje o tym Harolda.
33 Odcinek 33 - Leopold ogląda My Little Pony 2017 Harold otrzymuje od Dyrektora Sharfamety, płytę z sekretnym odcinkiem MLP. Następnie rzuca Leopoldowi wyzwanie, polegające na jego obejrzeniu.
34 Odcinek 34 - HALOWEENOWY ODCINEK - Leopold i duch Saszki 2017 Leopold dowiaduje się od swoich przyjaciół, że w jego domu straszy duch Saszki.
35 Odcinek 35 - Leopold dostaje nowy telefon 2017 Z okazji dobrych ocen, Harold kupuje Leopoldowi smartphone Samsung Galaxy Note 7.
36 Odcinek 36 - Leopold vs Dzieci Neo 2017 Szkołę Leopolda nawiedzają Dzieci Neo
37 Odcinek 37 - Leopold gra w MINECRAFT 2017 Zachęcony starymi filmami na YouTube, Leopold decyduje zagrać w (spiraconego) Minecrafta
38 Odcinek 38 - Leopold i powódź 2017 Do Leopolda, w odwiedziny przyjeżdża jego dziadek: Henryk. Na terenie miasta akurat panuje wielka ulewa...
39 Odcinek 39 - Leopold i chłopak siostry 2017 Laura chwali się rodzinie swoim nowym chłopakiem. Leopold ma co do niego złe przeczucia.
40 Odcinek 40 - Leopold i jego przeszłość 2017 Leopold opowiada telewizji TVG 69, o swojej przeszłości.
41 Odcinek 41 - Urodziny Leopolda 5 Grudnia 2017 Leopold obchodzi urodziny w Minecraftowym Saloonie.
42 Odcinek 42 - Leopold idzie do kina 13 Grudnia 2017 Leopold i Ronald organizują szkolną wycieczkę do kina.
43 Odcinek 43 - Sylwester Leopolda 31 Grudnia 2017 Rodzina Leopolda obchodzi sylwestra.
44 Odcinek 44 - Leopold robi imprezę 8 Styczeń 2018 Leopold wykorzystuje fakt, że jego rodziny nie ma w domu, i organizuje domówkę.
45 Odcinek 45 - Leopold idzie do wojska 14 Styczeń 2018 Po ucieczce ze szpitala, Leopold przypadkowo trafia do obozu wojskowego, dowodzonego przez Żołnierza z TF2.
46 Odcinek 46 - Leopold pisze sprawdzian historii 14 Styczeń 2018 Leopold pisze test z historii, a konkretnie ze średniowiecza
47 Odcinek 47 - Leopold gra w The Walking Dead 17 Styczeń 2018 Leopold gra w The Walking Dead. Czy da radę ją ukończyć, bez dostawania załamania nerwowego?
49 Odcinek 49 - Leopold i przestrzeń Omida 29 Stycznia 2018 Leopold, Leonard, i Harold trafiają do świata zamieszkanego przez Omidy.
50 Odcinek 50 - Leopold i Sąd Ostateczny! 3 Luty 2018 Leopold idzie rozprawić się z zabójcami swojej matki. Pomaga mu w tym Louis.

Sezon 2

51 Odcinek 51 - Leopold dostaje chomika. 9 Luty 2018 W tym odcinku jest zbyt dużo wątków, aby streścić go w kilku zdaniach. Warto jedynie wspomnieć, że tutaj po raz pierwszy Leopold spotyka detektywa Hughstone.
52 Odcinek 52 - Leopold i Walentynki 11 Luty 2018 Starszy Leopold, opowiada o tym, jak w walentynki został wyrolowany przez Lenę Slut.
53 Odcinek 53 - Leopold i problemy z kompem 17 Luty 2018 Komputer Leopolda bluescreenuje przy każdym odpalnym programie. Slikk rozpoczyna poszukiwania dobrego PC Mechanika.
54 Odcinek 54 - Leopold idzie do piekła 23 Luty 2018 Podczas próby naprawy swojego komputera, Leopold zostaje porażony prądem, uszkadza sobie czaszkę, umiera, i trafia do piekła.
55 Odcinek 55 - Leopold i szkolna wycieczka 28 Luty 2018 Klasa Leopolda jedzie na szkolną wycieczkę do Warszawy. W czym tkwi problem? Cóż, w Warszawie mieszka Vlogerka, na której punkcie Ronald ma niezdrową obsesję.
56 Odcinek 56 - Leopold i Odwiedziny u dziadka 6 Marca 2018 Rodzina Leopolda jedzie do domu Henryka.
57 Odcinek 57 - Leopold i zakupy 10 Marca 2018 Psycholog zaleca Leopoldowi spędzanie czasu z Ronaldem, aby ten zapomniał o ukochanej Vlogerce. Dominikanin prosi Slikka o pomoc w zrobieniu nietypowych zakupów.
58 Odcinek 58 - Leopold ratuje Ronalda 16 Marca 2018 Po pobiciu meksykanina, Ronald został zamknięty w Psychiatryku, gdyż lekarze są pewni, że postradał zmysły. Leopold tworzy plan uwolnienia przyjaciela.
59 Odcinek 59 - Leopold i robota dla detektywa. 21 Marca 2018 Detektyw Hughstone zleca Leopoldowi zamordowanie Magdaleny Hankowskiej, w lokalnej operze. W tym odcinku można wybrać zakończenie.
60 Odcinek 60 - Leopold i powrót Leny Slut. 26 Marca 2018 Lena Slut powraca i tym razem okrada Ronalda. Leopold i Jake próbują poznać jej motywy.
61 Odcinek 61 - Leopold gra w CS GO 3 Kwietnia 2018 Zachęcony przez Ronalda Leopold pobiera Counter Strike: Global Offensive.
62 Odcinek 62 - Leopold i nowa nauczycielka 11 Kwietnia 2018 Do szkoły Leopolda przychodzi nowa nauczycielka biologii.
63 Odcinek 63 - Leopold pracuje w ochronie 17 Kwietnia 2018 Ronald skarży się Leopoldowi, że ktoś kradnie szkolne Playboye. Oferuje mu 500zł, w zamian za obserwowanie kamer w nocy i wskazanie sprawcy. Slikk przyjmuje ofertę.
64 Odcinek 64 - Leopold i powrót Evil Omida 24 Kwietnia 2018 Rumpel przypadkowo przywołuje do naszego świata, złego przywócę Omidów.
65 Odcinek 65 - Leopold i tornado fidget spinnerów 29 Kwietnia 2018 Ronald kolekcjonuje Fidget Spinnery. Niestety, dowiaduje się, że nie są już na topie. Jednakże, kiedy próbuje je wyrzucić na pustyni, zmieniają się one w połączenie tornada i portalu międzywymiarowego.
66 Odcinek 66 - Leopold zdrapuje zdrapki 8 Maja 2018 Ksiądz Bond daje Leopoldowi i Ronaldowi pieniądze w ramach podziękowań. Slikk decyduje się wydać je na zdrapki.
68 Odcinek 68 - Leopold dostaje psa 28 Maja 2018 Leopold dostaje pieseła
69 Odcinek 69 - Leopold i zlecenie od detektywa 2 9 Czerwca 2018 Leopold dostaje kolejne zlecienie od detektywa Hughstone. Tym razem ma zchwytać mechanika, pracującego dla Gangu Rigners. To kolejny odcinek, w którym można wybrać zakończenie.
70 Odcinek 70 - Leopold i reaktywacja kanału 27 Czerwca 2018 Leopold otwiera swój nowy kanał na YouTube. Ma jednak problemy ze znalezieniem pomysłu na content.
71 Odcinek 71 - Leopold w ruskim więzieniu cz. 1/5 2 Lipca 2018 Leopold, jego przyjaciele, i rodzina, zostają przewiezieni do więzienia należącego do Rosyjskiej Mafii.
72 Odcinek 72 - Leopold w ruskim więzieniu cz. 2/5 11 Lipca 2018 Leopold i Ronald czynią pierwszy krok, ku ucieczce z więzienia.
73 Odcinek 73 - Leopold w ruskim więzieniu cz. 3/5 28 Lipca 2018 Leopold i Ronald opiekują się mężczyzną z udarem, Alojzym. Ten obiecuje im pomóc w ucieczce.
74 Odcinek 74 - Leopold w ruskim więzieniu cz. 4/5 3 Sierpnia 2018 Kolejny dzień w ruskim więzieniu. Nie dzieje się tu nic unikalnego, poza tym, że Natalka dowiaduje się, że Louis umarł.
75 Odcinek 75 - Leopold w ruskim więzieniu cz. 5/5 21 Sierpnia 2018 Plan ucieczki zostaje zainicjowany.
76 Odcinek 76 - Leopold gra w Team Fortress 2 27 Sierpnia 2018 Po utracie domu, rodzina Slikk wprowadza się do swojego starego mieszkania.
77 Odcinek 77 - Leopold pracuje w biurze 25 Września 2018 Harold oferuje Leopoldowi kontrolę nad swoim rodzeństem, pod warunkiem, że ten pójdzie za niego tego dnia do pracy.
78 Odcinek 78 - Leopold streamuje 27 Października 2018 Leopold decyduje się zyskać popularność w internecie, kręcąc patostreamy.

Koniec

Advertisement