FANDOM

Woj_2000 – Polski twórca parodii z Leopoldem. Na dzień 4 lutego 2020 posiada na koncie 433 756 wyświetleń i 2,681 subskrypcji.

Chronologia

2014 - 2015

Kanał Woja został założony 18 stycznia 2014 i nic nie nagrywał ale rok później (9 lutego 2015) opublikował film z Total War Tome II. Wrzucał też inne gameplay'e ze swoim bratem.

2016

Opublikował pierwszy film z Leopoldem (Leopold gra w Five Nights At Freddy's 1 & 2 #1), który zdobył 53 000 wyświetleń!

2017

Poznanie Globogościa na yt i pomoc w dramie listopadowej. Poznanie Klawiaturnika i Dejwidowsky'ego, osiągnięcie 1000 subów w grudniu, zmiana nazwy kanału

2018

Zaprzyjaźnienie się z Big Smokiem, Edwardem Plagą, udział w dubbingu Globogościa jako Collin Makdej, incydent majowty, pierwsze zawieszenie do 21 sierpnia, w między czasie założenie multikonta do streamowania. Osiągnięcie 2000 subów przed nadejściem Wigilii.

2019

Afera z Globogościem, pomagał CrizerowiPl w odświeżaniu 3 filmów z Zaginionych Taśm, ataki na Woj_2000 Wiki i ostateczne zamknięcie,

2020

Trolle zakończyły ataki na Woja

Występujące postacie

W jego serii oprócz Leopolda występują takie postacie: Adolf Hitler, Ronald Cristin, Jajka, Big smoke, Kula, naziści, Globogość, Katyusha i widzowie tacy jak Dejwidowsky, Edward Plaga, Winiar, Medpan, Woi, Kostek Kot TV, SlaVistaPL, Iviper, Xerxus oraz sam Woj_2000.

W filmach

2017 - 2018

Występował jako Dan Kuso z Bakuganów

2019

Obecnie w wersji Gacha Life

Dodatkowe informacje

1. Kanał na YT założył w 2014r.

2. Założył Discorda w 2017r.

3. Poznał Globogościa dzięki Dejwidowi

4. Jest patriotą

5. Pierwszego października usunął swoją stronę na fandomie z powodu ataków

Kontrowersje

20 Stycznia Globogość po opublikowaniu ostatniego odcinka z Leopold Series (Sezon 2 odc.29 Leopold i szczera prawda) zawiesił na dildosie jego nick twierdząc, że jest normikiem, spowodował 3-dniową dramę.

Galeria