FANDOM

Woj_2000 – Polski twórca parodii z Leopoldem. Na dzień 18 sierpnia 2019 posiada na koncie 428,555 wyświetleń i 2,544 subskrypcji.

Twórczość

Kanał Woja został założony 18 stycznia 2014. Jego pierwsza przeróbka z Leopoldem się pojawiła 2 sierpnia 2016 roku.

W 2017 roku rozpoczął akcję Road to 1000 i udało mu się dopiero 17 grudnia. W 2018 kanał Woja 15 czerwca osiągnął 1600 subskrybcji a dwa miesiące później 1800.

21 maja dostał pierwsze ostrzeżenie za nienawiść, a dzień później za spam. Woj szybko zareagował na to i ustawił wszystkie filmy na prywatne, żeby ludzie dalej go nie reportowali. Za tym całym zajściem zgłaszania jego kanału był neonazista Jan Xiom.

Woj się odwołał do odwołania i mu przywrócili tylko jeden film a strajk cofnięto i 2 czerwca 2018 wszystkie jego filmy wróciły na publiczny.

22 lipca 2018 wrzucił drugą część Leopold: Tajemnice i ciekawostki ale 2 godziny później dostał drugie ostrzeżenie dotyczące niebezpiecznych i szkodliwych treści (to nie był Xiom). Ponownie ustawił wszystkie swoje filmy na prywatne i przeniósł się na nowy kanał aż do wygaśnięcia ostrzeżenia 21 sierpnia.

22 sierpnia przywrócił filmy i zaczął znów nagrywać filmiki.

W jego serii oprócz Leopolda występują takie postacie: Adolf Hitler, Ronald Cristin, Jajka, Big smoke, Kula, naziści, Globogość, Katyusha i widzowie tacy jak Dejwidowsky, Edward Plaga, Winiar, Medpan, Woi, Kostek Kot TV, SlaVistaPL, Iviper, Xerxus oraz sam Woj_2000