FANDOM

Z życia Leopolda - seria o Leopoldzie tworzona przez KosiNos'a od 2019 roku. Z powodu małego nieporozumienia ze swoją rodziną, seria ta została przez niego w całości usunięta. Jest tworzona na nowo od maja 2020 roku.

Postacie

Sezon 1

  • Leopold Slikk - główny bohater serii
  • Harold Slikk - ojciec Leopolda. Pracuje w biurze.
  • Emma Slikk - matka Leopolda
  • Alfred Slikk - jeden z braci bliźniaków Leopolda
  • Leonard Slikk - jeden z braci bliźniaków Leopolda
  • Beata Slikk - babcia Leopolda. Tzw. Twoja Stara. Wyraźnie faworyzuje bliźniaków, i traktuje Leopolda gorzej od nich.
  • Frank Slikk - dziadek Leopolda. W odróżnieniu od swojej żony, faworyzuje Leopolda, a bliźniaków traktuje gorzej.
  • Ronald Ramirez - kolega Leopolda. Pierwotnie mieszkał w Dominikanie, ale jego rodzice zdecydowali się przeprowadzić do Polski aby "zaczerpnąć trochę świata"
  • Sean Turner - kolega Leopolda. Pochodzi z Anglii.
  • Stefan Kaczyński - kolega Leopolda. Pochodzi z Polski
  • Vladimir Pylesosov - kolega Leopolda. Pochodzi z Rosji. Przeprowadził się do Polski ze względu na problemy gospodarcze Federacji Rosyjskiej. Znany jest jako angry russian kid.
  • Awalund - siema Eniu! Tak można go podsumować
  • Sasha - kuzyn Leopolda ukraińskiego ochodzenia
  • Ciocia Maria - matka Saszy. Jak na razie jest ona tylko wspominana.
  • Pan Diknoz - wychowawca Leopolda i jego klasy w liceum
  • Jake Randolf - kolega Leopolda. Tak jak on, pochodzi z Niemiec.
  • Kaeru Otoko - kolega Leopolda. Pochodzi z Japonii.
  • Rodney Ramirez - młodszy brat Ronalda, kolega Alfreda i Leonarda z ich klasy
  • John Turner - młodszy brat Seana, kolega Alfreda i Leonarda z ich klasy
  • Krzysiu Kaczyński - młodszy brat Stefana, kolega Alfreda i Leonarda z ich klasy

Miejsca

Sezon 1

Odcinki

numer odcinka tytuł odcinka data premiery odcinka fabuła
Sezon 1
#1 Leopold dostaje nowy komputer 19 maja 2020 Do Domu Leopolda przyjeżdżają dziadkowie. W prezencie od dziadka, Leopold dostaje pieniądze na nowy komputer.
#2 Leopold poznaje Ronalda 29 maja 2020 Leopold tak jak zwykle idzie do szkoły. Lecz kiedy lekcja się zaczyna, okazuje się, że do klasy doszła trójka nowych uczniów: Vladimir, Ronald, oraz Awalund. Ten drugi interesuje Leopolda najbardziej...
#3 Leopold i egzaminy 12 czerwca 2020 Pod naciskiem Harolda, Emmy, i Franka, Leopold uczy się na egzamin ósmoklasisty.
#4 Egipskie wakacje Leopolda (cz.1/4) 17 czerwca 2020 Po odebraniu świadectwa, Leopold triumfalnie wraca do domu, gdzie dorośli przygotowali dla niego "niespodziankę". Okazuje się że wszyscy jadą na wakacje do Egiptu. Dodatkowo postanawiają zabrać ze sobą kuzyna Leopolda - Saszę.
#5 Egipskie wakacje Leopolda (cz.2/4) 29 czerwca 2020 Rodzina Slikków, oraz Sasza jadą na lotnisko w Pyrzowicach, z którego mają wylecieć do Port Saidu. Zwykły lot samolotem, szybko jednak zmienia się w koszmar.
#6 Egipskie wakacje Leopolda (cz.3/4) 9 lipca 2020 Rodzina Slikków rozgaszcza się w hotelu w Port Saidzie.
#7 Egipskie wakacje Leopolda (cz.4/4) 5 sierpnia 2020 Leopold, Frank i Sasha wchodzą do piramidy, aby zdobyć skarb. Jednak podczas powrotu czekają ich trzy zagadki od Sfinksa.
#8 Leopold idzie do nowej szkoły 10 sierpnia 2020 Leopold idzie do nowej szkoły - liceum. Okazuje się, że w klasie są również jego koledzy z podstawówki.
#9 Leopold zakłada konto na YT 12 sierpnia 2020 Leopold zakłada kanał na YouTubie do nagrywania i streamowania gier, jednak Alfred ma ze swoimi kolegami inny pomysł.

Powiązane Serie